Hzml♥
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 Wordless Sunday. Eh?
Actually takde tittle, tetibe letak wordless sunday hahahaha. Kemain gelak padahal hambar gila kan? Hahaha bukan apa, tetiap kali nak update benda sedih ke jiwang ke pun takleh jugak kan? Boring ~ Ni gambar kenduri dekat kampung semalam, dekat Bruas nun. Sabtu, 16hb Nov 2013. Saja nak share sikit even gambar banyak. Eh rajin pulak la kan gua ni nak tunggu benda ni loading lelama homagad.

Ni aqyla. Muda setahun. Cousin. Listener. Bestfriend. Tween. Ceh ajet ajet je. Dari kecik rapat gila dengan dia. Apa apa sikit mesti nak sama. Dah lama tak jumpa. Haha gila dia nih, tetiba ajak amik berkat amik gambor kat pelamin semata nak tengok sape kawen dulu.

Ni angah gua, merangkap pengapit pengantin perempuan semalam. Homagad, pengapit sangat la kan. Entah kat belakang rumah sapa lah dia pi amik gambor ni. -.-

Meet my brothaa. Abang gua. Eh adikla. Ni adik. Asal entah buat muka cenggitu. Ey rasa nak lempang je. Ey eyy. Eh hai macik tuan rumah ni *merujuk kepada rumah di atas*, pinjam tepi rumah amik gambar sat. *muka comel*

Hai. Ni kesayangan, umairah. Hai saya comel macam kakyang kan kan? Wakaka omg pls. Sibuk je nak naik pelamin jugak budak ni. Nasib baik comel. 

Engko kalau tudung tak jadik ke kedut kepe abaikan je, muka still confident. Hai saya tak sihat semalam. Tudung cam pape entah. Tapi saya tetap comel kan kan kann? Mwahaha k bai :D

"Wordless Sunday. Eh?" was Posted On: Sunday 17 November 2013 @Sunday, November 17, 2013 | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from