Hzml♥
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 Rahsia.
 السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه

Apa khabarmu hari ini Si pemilik separuh jiwaku... Masihkan Iman itu ada di dalam hatimu. Masihkan engkau biarkan dirimu dalam keadaan sihat, dan masihkan engkau pergi mencari Redha Allah untuk kehidupanmu. Meski waktu ini tidak denganku. Aku akan berdoa untukmu sampai batas waktu kesendirian ini terputus, tak selamanya kerna jodoh itu INSYA ALLAH milik kita. Dan kamu.. Biarkanlah kamu hanya akan menjadi cinta dan rindu ku... :)

Pemilik separuh jiwaku.. 
Orang sering bertanya siapakah kamu? Bagaimana kamu? Dan dimana kamu? Bagaimana kita bertemu dan bagaimana hubungan kita? Aku tak mengerti, kamu yang di cari atau mereka ingin mengetahui akan hidupku, atau aku yang hanya memendam rasa getar rindu tak pernah berhujung atau mungkin kamu yang di cari mereka kerana kamu ada di dekatku, atau aku yang ada di dekatmu? Bagaimana aku melukiskan kamu di depan mereka, akan kah mereka mengerti apa yang kubicarakan sedangkan kisahmu adalah sebuah keabsurd'an yang aku sendiri tak memahaminya. Bagaimana caraku menceritakan kamu di depan mereka sedangkan aku sendiri tak pernah bisa bercerita jika kamu adalah topiknya.

Aku dan Kamu adalah misteri yang akupun belum pernah mengerti, Aku dan Kamu adalah sebuah teka-teki yang aku pun belum mengenalnya, Aku dan Kamu adalah bayang yang ingin kupelajari hidupnya. Dan jika kalian bertanya apakah aku memilikinya? Aku hanya akan menjawab, Insya ALLAH bila tiba waktu nya kerna aku sentiasa menanti penuh pengharapan dan kesetiaan dengan janjinya, dengan sumpahnya atas diriku, sampai saat itu.. Aku dan Kamu.. masih menjadi sebuah Rahsia.

Dan kerna rahsia itu aku akan sentiasa berusaha dan berusaha. Dalam doa ku, ku ukir nama mu dan sujudku kuluahkan nama mu agar nanti jodoh itu milik kita. Dan jika benar itu petunjuk istikarah ku insyaAllah pilihan ini tidak pernah salah. Sampai ketemu suatu hari nanti wahai 'kamu'. :)
Cc : WanHazel.  #do visit his blog, there's a lot of great things to read! :)
"Rahsia." was Posted On: Wednesday 27 March 2013 @Wednesday, March 27, 2013 | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from