Hzml♥
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 Happy 2013! :D
 السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه

Hai, apa khabar? Hihi okay, maybe its not too late to wish Happy New Year everyone! Have a blast year okay? And yeah, ni tahun kedua celebrate new year dekat Perlis. Hahaha celebrate lah sangat. And for your information, Perlis tak amik cuti newyear. Saya ulang, PERLIS TAK AMIK CUTI NEWYEAR!!! So, sekolah ke politeknik ke kolej ke uitm ke apa bagai lagi ke memang harapan la nak celebrate -.-  And aku kat dalam uitm ni memang tipis sangat harapan nak dengar pongpangpongpang kedababoom *bunyi bunga api* hahaha yang ada cuma krikkrikkrik.. Emm btw, harini dah 5 haribulan kan? Means dah 4 hari tok pegi tinggal kami anak cucu cicit dia. Al - fatihah ~

Okay, apa yang lain tahun 2013 ni? Haha hmm first, permulaan tahun yang menyedihkan bila my only grandma leave us on 2nd January 2013. Sakit tua kata orang, well cukup cukup 90 tahun. And maafkan orang tak dapat balik melawat tok buat kali terakhir. Last kita jumpa, sabtu lepas 29 December 2012. Hm takpe lah, moga moga tok tenang kat sana dan di tempatkan di kalangan orang orang yang beriman. Amin amin aminn. (:

Okay, dah lah. Taknak cite sedih pepanjang, kang tak pasal berderai air mata aku keluar ikut pc kau nanti. K merapu gila. Haha and 2013 ni, yeeeeeee my one and only brothaaaaaa. Form 1 dah oii. Caya lah abang. Segala benda pegi shopping dengan aku haritu, memang kopak ah abah aku cakap hang, beli barang semua taknak kalah. Tapi demi anak lelaki tersayang seorang, relakan jua. K ayat -.- Hahaha tung ah hang bang, tungg ahhh *jeles* Haha and tak percaya pun ada, wehh like seriously adik aku dah form 1 you ollsssssss! Eeee ni kalau dia baca mau dia kata, over gila kakyang dia ni. Hihi watpisssssss. (^.^)V

Okay stop pasal adik aku. Sekarang pasal aku. Hihi azam? Semoga dapat sampai ke tahun 2014, yeayy! Haha again, nonsense. -.- Sebenarnya, takda azam yang latest pun. Amboii kau jemaah, kemain. Takda takdaa, just hihi biarlah rahsia. Lalala. And and and. This is the most important issue! I will be twenty years old soon! Understand or not?! 20 weh, 20 dah! Omg omg. Maka dengan itu, dengan penuh suka cita gelak tawa guling tonggeng saya sangat berharap, no more childish attitude with me. Alalaa bajet je. Kau hingat senang nak buang perangai ni campak tepi gitu je?! Ewaah, marah pulak. Haha tak tak. Harap harap laaah. And please la, please lah. Usaha kuat sikit. Biar orang pandai tinggi kat diri kau yang tak bape nak tinggi tu Leaa. *cakap kat diri sendiri* 

And, tak sabar nak tunggu 27 hb 05. Kenapa kenapa kenapa? Ada lelws. Nantikan beritanya nanti. K Ya Allah sumpah bajet aku ni. Hahahaha. And for those who know me well ke tak ke, Happy New Year. May 2013 be reeeeeeeeeeeaaaaaallllyyyyyyyy nice to all of us. And semoga Allah lancarkan perjalanan hidup kita tahun ni. Kekalkan semuanya. K ada maksud lain. Hihi. Thanks 2012, sebab anda saya jumpa dia. Semoga sampai penghujung 2013 nanti pun saya masih dengan dia dan kekal sampai bila bila pun dengan dia. *hoping* Till meet again fellasssss, me love you.  ~
Dear 2013, no more tears, no more lies, no more broken heart, no more issues, just be nice, thats all i want. Please? (: 
"Happy 2013! :D" was Posted On: Monday 25 March 2013 @Monday, March 25, 2013 | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from